Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.
Kriisikeskus Mobile

Kriisikeskus Mobile Seinäjoki
Kauppakatu 15 C 14
60100 Seinäjoki

Puh. (06) 414 1256

mobile(at)kriisikeskussjk.fi

Työntekijöiden yhteystiedot

Asiakasvastaanotto avoinna (ajanvarauksella)
Ma - Pe klo 8.00 - 18.00


Ajanvaraus (vastaajan ollessa päällä,
jätä soittopyyntö ja yhteystietosi)

Ma - Pe klo 8.30 - 11.00
Puh. (06) 414 1256


Voit varata ajan myös sähköpostilla
mobile(at)kriisikeskussjk.fi

tai jätä

yhteydenottopyyntö

Poikkeukset aukioloajoissa
Juhannus 21.6.2019 - 23.6.2019

Kesätauko 15.7.2019 - 21.7.2019
Joulutauko 21.12.2019 - 29.12.2019

Valtakunnallinen kriisipuhelin

Suomenkielinen linja 09 2525 0111
Arkisin klo 9.00  - 07.00
La - Su ja juhlapyhinä klo 15.00 - 07.00

Ruotsinkielinen linja 09 2525 0112
Arabiankielinen linja 09 2525 0113

Seuraa meitä!

FacebookFacebook
Facebook

TwitterTwitter
Twitter

InstagramInstagram
Instagram

YouTubeYouTube
YouTube

Ammatillista keskusteluapua nopeasti, kotikunnasta riippumatta, maksutta, ilman lähetettä ja nimettömänä

Kriisikeskus Mobile on toiminut Seinäjoella vuodesta 1995. Kriisikeskuksen toiminta on STEAn tukemaa järjestölähtöistä kriisiauttamista. Kriisikeskus toimii matalan kynnyksen periaatteella, mikä tarkoittaa asiakkaalle mahdollisuutta saada apua

  • Nopeasti
  • Kotikunnasta riippumatta
  • Maksutta
  • Ilman lähetettä
  • Nimettömänä

Ota yhteyttä kriisikeskukseen, jos sinä tai läheisesi tarvitset tukea ja apua

Kriisikeskus Mobile auttaa asiakkaitaan vaikeissa elämäntilanteissa ja kriiseissä sekä tukee asiakkaiden jaksamista arjessa. Elämä voi järkkyä monista syistä - parisuhteen päättyessä, läheisen sairastuessa, onnettomuuden, itsemurhan tai läheisen kuoleman takia.

Asiakasvastaanotolla voi asioida yksin, puolison,  läheisen tai perheen kanssa.

Kenenkään ei tarvitse jaksaa yksin!

Jos etsit apua itsellesi tai läheisellesi ja mietit, että onkohan tämä Kriisikeskus Mobile sellainen paikka, jonne voi ottaa yhteyttä, niin toivomme, että otat rohkeasti yhteyttä, kun

  • Kaipaat luotettavaa ja empaattista kuuntelijaa
  • Sinulla on huolia ja murheita
  • Sinulla on paha olla tai sinua ahdistaa

Varaa oma aikasi jo tänään!

Kaikki asiat ovat yhtä tärkeitä. Ei ole niin pientä asiaa, etteikö siitä kannattaisi keskustella. Muistathan, että "Ei ole olemassa ongelmaa, mistä puhumatta jättäminen auttaisi sen ratkaisemisessa".

Kriisikeskuksen arvot


Asiakaslähtöisyys

  • Asiakas määrittelee, mikä hänelle on kriisi.
  • Kunnioitan jokaista asiakasta ja hänen henkilökohtaista vakaumusta ja mielipiteitään.
  • Annan tietoa ja avaan uusia näkökulmia asiakkaan asioihin, annan hänen tehdä itse omat ratkaisunsa omalla aikataulullaan ja luotan hänen kykyynsä tehdä ratkaisuja.
  • Asiakkaan omien voimavarojen ja lähiverkoston vahvistaminen ja hyödyntäminen.
  • Asiakas voi asioida nimettömänä.

Luottamuksellisuus

  • Tiedostan, että olen salassapitovelvollinen.
  • Pidän lupaukseni.
  • Otan yhteyttä viranomaisiin vain asiakkaan pyynnöstä tai suostumuksella.
  • Kerron asiakkaalle, jos teen lastensuojeluilmoituksen tai rikosilmoituksen poliisille.

Ammatillisuus

  • Toimintaani säätelevät lainsäädäntö ja Suomen Mielenterveysseuran eettiset ohjeet.
  • Olen vastuussa työni laadusta sekä asiakkaille että työnantajalle.
  • Ylläpidän ja kehitän omaa ammattitaitoani, osallistun työnohjaukseen ja kriisityön kehittämiseen.
  • Uskallan asettaa asiakkaan tarvitsemia rajoja.
  • Huolehdin omista rajoistani suhteessa asiakkaaseen.
  • Huolehdin omasta jaksamisestani, vapaaehtoistyöntekijöiden ja koko työyhteisön hyvinvoinnista omalta osaltani.
  • Hyödynnän työyhteisön moniammatillisuutta.
  • Pidän yllä avointa ja rakentavaa keskustelua työyhteisössäni.