Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.
Asiakasvastaanotto

Kriisikeskus Mobile Seinäjoki
Kauppakatu 15 C 14
60100 Seinäjoki

Puh. (06) 414 1256

mobile(at)kriisikeskussjk.fi

Työntekijöiden yhteystiedot

Asiakasvastaanotto avoinna (ajanvarauksella)

Ma - Pe klo 10.00 - 18.00
Su klo 10.00 - 18.00


Ajanvaraus

Ma - Pe klo 8.30 - 12.00
Puh. (06) 414 1256


Voit varata ajan myös sähköpostilla
mobile(at)kriisikeskussjk.fi

tai jätä

Yhteydenottopyyntö



Valtakunnallinen kriisipuhelin
päivystää numerossa
01019 5202

Ma - Pe klo 9.00 - 07.00
La klo 15.00 - 07.00
Su klo 15.00 - 07.00

Seuraa meitä!

FacebookFacebook
Facebook


TwitterTwitter
Twitter


YouTubeYouTube
YouTube

 

Kriisikeskuksen asiakasvastaanottoKriisikeskuksen asiakasvastaanotto

Kaiken, mikä arkeasi ahdistaa, voi puhua meillä.

Asiakasvastaanotolla on lupa käsitellä vaikeitakin asioita yhdessä kriisityöntekijän kanssa. Keskustelu auttaa käsittelemään tapahtunutta sekä selviämään elämässä eteenpäin. Kannattaa hakea apua, jos omat voimat eivät tunnu riittävän.

Vastaanotolle voi hakeutua ilman lähetettä varaamalla ajan suoraan kriisikeskuksesta. Tapaamiset ovat luottamuksellisia ja yksityisyyttä kunnioittavia. Kriisikeskuksessa voi asioida nimettömänä ja palvelut ovat maksuttomia. Kriisivastaanotolla voi asioida yksin, puolison tai perheen kanssa.

Kenenkään ei tarvitse jaksaa yksin!

Jos etsit apua itsellesi tai läheisellesi ja mietit, että onkohan tämä Kriisikeskus Mobile sellainen paikka, jonne voi ottaa yhteyttä, niin toivomme, että otat rohkeasti yhteyttä, kun

  • Kaipaat luotettavaa ja empaattista kuuntelijaa
  • Sinulla on huolia ja murheita

Muistathan, että "Ei ole olemassa ongelmaa, mistä puhumatta jättäminen auttaisi sen ratkaisemisessa".

Kaikki asiat ovat yhtä tärkeitä. Ei ole niin pientä asiaa, etteikö siitä kannattaisi keskustella.

Ajanvaraus

Voit varata ajan asiakasvastaanotolle tai soittoajan (työntekijä soittaa sinulle)