Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.
Asiakasvastaanotto

Kriisikeskus Mobile Seinäjoki
Kauppakatu 15 C 14
60100 Seinäjoki

Puh. (06) 414 1256

mobile(at)kriisikeskussjk.fi

Työntekijöiden yhteystiedot

Asiakasvastaanotto avoinna (ajanvarauksella)
Ma - Pe klo 8.00 - 18.00


Ajanvaraus (vastaajan ollessa päällä,
jätä soittopyyntö ja yhteystietosi)

Ma - Pe klo 8.30 - 11.00
Puh. (06) 414 1256


Voit varata ajan myös sähköpostilla
mobile(at)kriisikeskussjk.fi

tai jätä

yhteydenottopyyntö

Poikkeukset aukioloajoissa
Kesätauko ajalla 15.7.2019 - 21.7.2019


Valtakunnallinen kriisipuhelin

Suomenkielinen linja 09 2525 0111
Arkisin klo 9.00  - 07.00
La - Su ja juhlapyhinä klo 15.00 - 07.00

Ruotsinkielinen linja 09 2525 0112
Arabiankielinen linja 09 2525 0113

Seuraa meitä!

FacebookFacebook
Facebook


TwitterTwitter
Twitter

InstagramInstagram
Instagram

YouTubeYouTube
YouTube

 

Kriisikeskuksen asiakasvastaanottoKriisikeskuksen asiakasvastaanotto

Kaiken, mikä arkeasi ahdistaa, voi puhua meillä

Asiakasvastaanotolla on lupa käsitellä vaikeitakin asioita yhdessä kriisityöntekijän kanssa. Keskustelu auttaa käsittelemään tapahtunutta sekä selviämään elämässä eteenpäin. Kannattaa hakea apua, jos omat voimat eivät tunnu riittävän.

Vastaanotolle voi hakeutua ilman lähetettä varaamalla ajan suoraan kriisikeskuksesta. Tapaamiset ovat luottamuksellisia ja yksityisyyttä kunnioittavia. Kriisikeskuksessa voi asioida nimettömänä ja palvelut ovat maksuttomia. Kriisivastaanotolla voi asioida yksin, puolison, läheisen tai perheen kanssa.

Kriisityöntekijälle voi myös varata soittoajan, jos ei pääse paikan päälle keskustelemaan.

Ajanvaraus

Voit varata ajan asiakasvastaanotolle tai soittoajan (työntekijä soittaa sinulle)


Ehdota viestissäsi sinulle sopivia aikoja, kun otat yhteyttä sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.