Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.
Asiakasvastaanotto

Kriisikeskuksen asiakasvastaanottotilat.Kriisikeskuksen asiakasvastaanottotilat.

Kaiken, mikä arkeasi ahdistaa, voi puhua meillä

Asiakasvastaanotolla on lupa käsitellä vaikeitakin asioita yhdessä kriisityöntekijän kanssa. Keskustelu auttaa käsittelemään tapahtunutta sekä selviämään elämässä eteenpäin. Kannattaa hakea apua, jos omat voimat eivät tunnu riittävän.

Vastaanotolle voi hakeutua ilman lähetettä varaamalla ajan suoraan kriisikeskuksesta. Tapaamiset ovat luottamuksellisia ja yksityisyyttä kunnioittavia. Kriisikeskuksessa voi asioida nimettömänä ja palvelut ovat maksuttomia. Kriisivastaanotolla voi asioida yksin, puolison, läheisen tai perheen kanssa.

Kriisityöntekijälle voi myös varata soittoajan, jos ei pääse paikan päälle keskustelemaan.

Ajanvaraus

Voit varata ajan asiakasvastaanotolle tai soittoajan (työntekijä soittaa sinulle)


Ehdota viestissäsi sinulle sopivia aikoja, kun otat yhteyttä sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.