Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.
Verkkovastaanotto

Soittoaika tai verkkoaika.

Ammatillista keskusteluapua nopeasti, paikkakunnasta riippumatta, maksutta, ilman lähetettä ja nimettömänä


Videovälitteinen keskusteluapu

Verkkovastaanotolla keskustelet kriisityöntekijän kanssa kasvokkain videopuhelun avulla.

Voit varata ajan verkkovastaanotolle

Tarvitset etävastaanottoa varten tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen, jossa on nettiyhteys, web-kamera ja mikrofoni. Työntekijä lähettää sähköpostilinkin, jonka kautta yhteys muodostetaan. Kuvapuheluina toteutuva verkkoauttaminen tapahtuu suojatussa yhteydessä. Yhteys on suojattu verkkopankkiyhteyksien tavoin.

Verkkovastaanotolla voi asioida yksin tai puolison kanssa.

Varaa itsellesi rauhallinen tila esimerkiksi kotoa tai pysäköidystä autosta. Voit halutessasi käyttää kuulokkeita ja mikrofonia. Rauhoita verkkovastaanotto muilta asioilta.

Kannattaa kokeilla tapaamista etänä, me kyllä autamme sinut alkuun.


Katso kuvallisesta ohjeesta, kuinka liityt ensimmäiseen etätapaamiseen. Ohjeen on tehnyt Pohjois-Karjalan Kriisikeskus.


Puhelinkeskusteluaika

Varaamalla soittoajan, voit keskustella kriisityöntekijän kanssa puhelimitse.

Varaa oma aikasi soittamalla ajanvaraukseen, sähköpostilla tai jättämällä yhteydenottopyyntö. Työntekijä soittaa sinulle sovittuna aikana. Keskustelu auttaa käsittelemään tapahtunutta sekä selviämään elämässä eteenpäin. Älä jää yksin, kannattaa hakea apua, jos omat voimat eivät tunnu riittävän tai kaipaat luotettavaa kuuntelijaa.

Varaa itsellesi rauhallinen tila ja rauhoita puhelinkeskustelu muilta asioilta.